رویه های بازگرداندن کالا
رویه های بازگرداندن کالا به صورت زیر:
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای ما بوده است و ما در این راستا میکوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. گروههای کالای ارایه شده در فروشگاه، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد;
ایراد در موتور و قاب و بدنه
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به فروشگاه اطلاع داده شود.